Arxiu municipal de Rajadell
El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) de Rajadell amb el suport de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències.
Funcions del Servei d’Arxiu Municipal de Rajadell
- Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la seva responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament.
- La salvaguarda del patrimoni documental del municipi.
- L’aplicació de criteris d’avaluació i tria de la documentació.
- La participació en l’adequació permanent de la Corporació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
- L’assessorament a la Corporació en tots els aspectes relatius al tractament de la informació i els documents.
- El tractament arxivístic dels documents.
- La gestió de l’equipament i instal·lacions de l’Arxiu Municipal.