Acollida

  • Consisteix en informar, orientar i assessorar professionalment sobre els recursos, prestacions i serveis als quals pot accedir la ciutadania  en matèria de Serveis Socials, com gent gran, infància i adolescència, discapacitats, dona....
  • Informar i assessorar sobre els recursos, prestacions i serveis als quals pot accedir la ciutadania relacionats amb els Serveis Socials, com gent gran, infància i adolescència, discapacitats, dona ,...
  • Orientar i assessorar professionalment  la situació individual i/o familiar.
  • Tramitar les sol·licituds de prestacions i serveis municipals i d'altres administracions públiques tant si requereixen o no tractament social.
  • Oferir a la persona i/o família un professional de referència com a suport i el treball a realitzar per reconduir la situació de vulnerabilitat.
  • Treballar per a la prevenció i l'atenció de les situacions d'exclusió per promoure la no-exclusió social de les persones.
  • Establir plans de treball conjunts amb la persona i/o la família.
  • Gestionar i coordinar recursos per al benefici de les persones.
  • Derivar les persones a  recursos o a serveis socials  especialitzats quan la situació individual o familiar ho requereixi.
  • Informar, orientar i assessorar   les persones i els seus familiars sobre  la Llei de Dependència, el Servei municipal d'Ajuda a Domicili (SAD), el Servei de teleassistència i els recursos i serveis relacionats amb l'atenció a les persones amb dependència, discapacitat , gent gran,  infància i dona i gestionar i tramitar les sol·licituds i revisions corresponents.
  • Elaborar el Programa Individual d'Atenció (PIA) i fer-ne el seguiment.

Persones destinatàries:

Tota la ciutadania.


Cost per l'usuari:

Gratuït.


Equip tècnic:

Concepció Caelles, Educadora Social.

Montse Reina, Treballadora Social.


Àrea responsable:

Regidoria de Benestar Social.


Unitat responsable:

Serveis de Benestar Socials.


Com sol·licitar-ho:

Cal demanar, prèviament, hora amb la treballadora social per tal de programar una entrevista amb la persona  o familiar.  Per demanar hora cal trucar a l'Ajuntament al telèfon 93 836 80 26 o a través de c/e rajadell@diba.cat.


Darrera actualització: 30.08.2017 | 10:22