Teleassistència
Servei que s'encarrega de prestar atenció domiciliària que garanteixi la seguretat i doni tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors d'edat, fragilitat, solitud o dependència, les 24 hores del dia i els 365 dies a l'any, a partir de la detecció i resposta davant situacions d'emergència.
Línies de servei:
- Visites domiciliàries de control
- Unitats mòbils d'actuació immediata
- Instal·lació i manteniment d'equipaments
Persones destinatàries:
Persones que poden trobar-se en situació de vulnerabilitat ja sigui per factors d’edat, dificultats d’autonomia o dependència que viuen soles o amb persones que no poden atendre-les de manera continuada o suficient.
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
Concepció Caellas, Educadora Social.
Montse Reina, Treballadora Social.
Àrea responsable:
Regidoria de Serveis Socials.
Unitat responsable:
Servei de Gestió dels Serveis Socials.
Com sol·licitar-ho:
Cal demanar, prèviament, hora amb la treballadora social per tal de programar una entrevista amb la persona o familiar i aportar la documentació requerida. Per demanar hora cal trucar a l'Ajuntament al telèfon 93 836 80 26.
Documentació requerida a entregar a la Treballadora Social:
- NIF.
- Ingressos de la persona.
- Sol·licitud (imprès facilitat per la treballadora social o l’Ajuntament i a omplir pel metge de capçalera).
- Informe mèdic (imprès facilitat per la treballadora social o l’Ajuntament i a omplir pel metge de capçalera).
- Altres que pugui indicar la treballadora social si fos el cas.